Etyka i etykieta w biznesie

Etyka i etykieta w biznesie

 

Podstawy etykiety w biznesie

Blanka Kaczanowska

Podstawowe zasady etykiety pozwalające istnieć w biznesie...

Cel szkolenia:

  • Dostarczenie wiedzy pozwalającej na stosowanie podstawowych zasad etykiety w biznesie, a w szczególności w kontakcie z kontrahentami

Profil uczestnika:

  • przedstawiciele handlowi
  • menadżerowie sprzedaży
  • sprzedawcy bezpośredni i sklepowi
  • telemarketerzy
  • osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów

Po szkoleniu uczestnik:

  • pozna obyczaje i formy towarzyskie
  • posiądzie teoretyczną umiejętność postępowania w życiu, radzenia sobie w różnych sytuacjach
  • będzie wiedział, jak ubierać się stosowanie do sytuacji
  • pozna znaczenie terminów związanych z tematem etykiety w biznesie

Korzyści organizacji:

Zwiększenie skuteczności pracowników w zakresie pozyskiwania zaufania i szacunku kontrahentów, co przekładać się ma w konsekwencji na lepsze wyniki sprzedażowe organizacji.


Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.


Szkolenie w liczbach

  • Czas trwania: ok. 60min
  • Ilość slajdów: ok. 50
  • Ilość testów: 1
  • Czas dostępu: 30 dni

Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

  • możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
  • możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
  • możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
  • możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy

W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.


Wymagania techniczne

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
  • Karta dźwiękowa oraz głośniki
  • Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)

Plan kursu "Podstawy etykiety w biznesie" wraz z poruszanymi zagadnieniami

  • Wstęp
  • Pretest
  • Oczekiwane efekty
  • Trochę teorii na bazie historii
  • Etyka w pigułce
  • Słownik pojęć z zakresu etyki
  • „Próg moralności”
  • Kultura firmy
  • Materialny aspekt kultury firmy
  • Szacunek i poczucie bezpieczeństwa
  • Złote zasady
  • Bilety wizytówkowe – wizytówki
  • Złote zasady rozmowy
  • Złote zasady rozmowy przez telefon
  • Rozmowa, a dzwoniący telefon...
  • Ubiór
  • Styl kobiecy
  • Styl klasyczny z domieszką
  • Co zakładamy
  • Porady dla Pań
  • Fryzura i makijaż wieczorowy
  • Styl męski
  • Mężczyzna w rozpiętej marynarce
  • Porady dla mężczyzn
  • Strój noszony przez mężczyzn
  • A na chłodne dni...
  • Kolor koszuli, a postrzeganie...
  • Zapach
  • Kulturalny sklep, handlowiec
  • ...i klient
  • Imieniny w pracy
  • Żelazne zasady w biznesie międzynarodowym
  • Typy kultur
  • Porady z zakresu stosowania ubioru podczas spotkań między kulturowych
  • Strój, a rozmówca
  • Wpadki międzynarodowe
  • Prezenty
  • Historia pewnego handlowca
  • Podsumowanie
  • Posttest sprawdzający wiedzę

Kurs zamieszczony jest również jako moduł pakietu szkolenia:

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.

Cena netto: 21.95 zł
Cena brutto: 27.00 zł

Kursy mogą nabyć osoby zalogowane w serwisie.
Zaloguj się, a jeśli jeszcze nie masz loginu i hasła możesz teraz założyć konto w portalu eszkolenia24.pl

Od momentu otrzymania płatności ten kurs będzie dostępny przez 10 dni

Uzyskanie dostępu może potrwać od kilku sekund do kilkunastu godzin w zależności od wybranego sposobu płatności.

Kursy DEMO sa bezpłatne. Uzyskanie dostępu wymaga jednak wcześniejszego zalogowania. Udostępnien DEMO nastąpi po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie.

UWAGA: Bezwzględnie dopilnuj, aby ukończyć kurs przed terminem wygaśnięcia dostępu, który będziesz mógł sprawdzić po dokonaniu zakupu w profilu użytkownika w zakładce moje zamówienia. Pracownicy platformy szkoleniowej nie mają żadnej możliwości przedłużania dostępu do kursów, więc ponowne skorzystanie wymagać będzie ponownego zakupienia szkolenia.