eszkolenia24.pl - Szkolenia przez całą dobę

POMOC dotycząca korzystania z platformy e-learningowej:

jak znaleźć kurs e-learning Jak wyszukać Interesujący mnie kurs?

Korzystając z oznaczonego na żółto rozwijalnego menu wybierz interesującą Cie kategorię, lub skorzystaj z zaznaczonego żółtym kółkiem menu menu głównych kategorii. Na kolejnej podstronie zobaczysz spis kolejnych podkategorii (napisanych niebieskimi literami) i /lub kursów (napisanych na pomarańczowo)
logowanie do profilu uzytkownika Jak zalogować się do własnego profilu i jak go modyfikować?
Po zalogowaniu się do systemu w prawym górnym rogu zobaczysz dane które podałeś w czasie rejestracji. Kliknij ten link, jeśli chcesz zmienić podane dane, zobaczyć stan swoich zamówień, lub pobrać fakturę.
UWAGA: W celu poprawnego zapisania modyfikacji profilu należy wypełnić pola: "miasto", "kraj", "opis" (w tym ostatnim wystarczy wstawić dowolną literę!)


Jak zapisać się na kurs, oraz kiedy i jak można będzie z niego korzystać?

  • założyć swoje konto (w przypadku gdy jesteś nowym użytkownikiem platformy), lub użyć danych zarejestrowanych w systemie i zalogować się na platformie,
  • Wybrać interesujący Cię kurs i kliknąć "zamawiam"
  • Wybrać opcję "chcę/nie chcę otrzymać Fakturę", zaakceptować regulamin i przejść do kolejnego ekranu,
  • Wybrać preferowany sposób płatności i przejść dalej
  • Zapłacić za udział w kursie. Płatności dokonywane są za pomocą systemu rozliczeniowego Operatorów Rozliczeń Międzybankowych (w skrócie ORM, którymi na dzień dzisiejszy mogą być PAYU S.A., lub Przelewy24 w zależności od tego z którym operatorem współpracuje dany sprzedawca.
  • Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie systemu ORM otrzymasz automatycznie dostęp do wykupionego kursu. Otrzymasz mail z powiadomieniem, że twoja płatność uzyskała status "Zakończona". Analogiczna informacja pojawi się w profilu użytkownika (w zakładce "Moje zamówienia")
  • Aby rozpocząć korzystanie z opłaconego kursu należy: zalogować się na platformie, wejść w swój profil użytkownika, wejść w zakładkę "Moje zamówienia", kliknąć nazwę aktywnego kursu.
  • Zamówioną Fakturę VAT będziesz mógł wydrukować ze swojego panelu administracyjnego (w zakładce "moje zamówienia").
Aby dokonać wpłaty w późniejszym czasie, lub z konta innej osoby/firmy:

    Do każdego zamówienia generowany jest automatycznie nowy numer konta, zatem w celu zapłaty w późniejszym czasie, lub z konta bankowego innej osoby / firmy należy przejść cały proces zamawiania szkolenia. Na stronie z ikonami banków, wybrać ikonę podpisaną „przelew bankowy” i przejść do dokonania płatności. Wydrukować „papierowy” przelew. Dokonać opłaty dokładnie z danymi na tym przelewie. (patrz rys. poniżej)

Jestem zainteresowana szkoleniami na Państwa platformie ale mają z nich korzystać pracownicy firmy. Jak mogę zrealizować e learning dla kilku pracowników w przypadku gdy płatnikiem będzie firma, a nie każdy pracownik osobno?

    Z taką sytuacja spotykamy się bardzo często.

    W skrócie: każdy pracownik musi mieć założone swoje indywidualne konto użytkownika platformy, następnie z tego konta trzeba złożyć zamówienie pamiętając, aby zamówić fakturę i podać dane firmy płatnika. Po przejściu dalej są dwie możliwości: pierwsza - jeśli składającym zamówienie jest pracownik, to niech wybierze on opcję „przelew bankowy”, a po jego wydrukowaniu niech wręczy go osobie dokonującej płatności; druga – zamówienie może składać osoba odpowiedzialna za płatności – tedy musi ona zalogować się na konto pracownika, złożyć zamówienie podając właściwe dane do faktury, a po przejściu do płatności skorzystać może wybrać swój bank i skorzystać z błyskawicznych rozliczeń. W obu przypadkach faktura będzie do pobrania z profilu użytkownika. Czas realizacji zamówienia w przypadku pierwszego wariantu jest dłuższy niż przy błyskawicznych płatnościach.

Co zrobić jeśli chcę płacić tradycyjnym przelewem (np. na poczcie), lub jeśli mój bank nie jest obsługiwany przez ORM?

Na stronie z ikonami banków, wybrać ikonę podpisaną „przelew bankowy” i przejść do dokonania płatności. Wydrukować „papierowy” przelew. Dokonać opłaty dokładnie z danymi na tym przelewie.
(patrz rys. poniżej - przykład oparty na wzorze przelewy24. - u innego ORM ekran może wyglądać inaczej)

platności elektroniczme

Ile czasu trwa otrzymanie dostępu do wykupionego kursu?
Dostęp do kursu otrzymasz w chwili zaakceptowania zapłaty przez system rozliczeniowy ORM. Księgowanie wpłaty może potrwać od kilku sekund do kilkudziesięciu godzin w zależności od trybu pracy Twojego banku, oraz wybranego przez Ciebie sposobu zapłaty (natychmiastowy przelew elektroniczny, zwykły przelew, karta kredytowa lub płatnicza, SMS). Lista banków umożliwiających natychmiastowe przelewy stale ulega zwiększeniu. Aktualną listę orientacyjnych czasów realizacji transakcji znajdziesz na stronie płatności.pl>>>

Czy można przedłużyć czas dostępu do kursu?
UWAGA: Bezwzględnie dopilnuj, aby ukończyć kurs przed terminem wygaśnięcia dostępu, który będziesz mógł sprawdzić po dokonaniu zakupu w profilu użytkownika w zakładce moje zamówienia. Pracownicy platformy szkoleniowej nie mają żadnej możliwości przedłużania dostępu do kursów, więc ponowne skorzystanie wymagać będzie ponownego zakupienia szkolenia.


Skąd pobrać fakturę i co zrobić jeśli, przy składaniu zamówienia zapomniałem podać dane do faktury?
Przed dokonaniem zapłaty, zdecyduj czy chcesz otrzymać fakturę VAT. Późniejsze jej otrzymanie jest niemożliwe. Prawidłowo zamówiona faktura będzie do pobrania w profilu użytkownika w zakładce "moje zamówienia", po tym jak system ORM odnotuje dokonanie wpłaty. Data na fakturze, to data zaksięgowania przelewu przez system ORM

Co zrobić jeśli, przy składaniu zamówienia podałem złe dane do faktury?

Błędne dane podane do faktury (nazwa, adres, NIP. itp.) koryguje sam Zamawiający szkolenie poprzez wystawienie noty korygującej.

Co zrobić jeśli w czasie składania zamówienia zorientowałem się, że popełniłem pomyłkę a jestem już na stronach ORM?

Jeśli nastąpiła jakakolwiek pomyłka, to najlepiej będzie złożyć zamówienie ponownie (od początku do końca) i opłacić tylko to nowe zamówienie. Stare zamówienie, po pewnym czasie, anuluje się samoczynnie. Proszę się nim nie przejmować

Co zrobić jeśli przez pomyłkę dwa (lub więcej razy) zamówiłem ten sam kurs, a chcę korzystać tylko z jednego zamówienia?
Jeśli pomyłkowo złożyłeś dwa razy zamówienie na ten sam kurs - nie przejmuj się - opłać tylko jedno (to właściwe). To drugie, po pewnym czasie (ok. 10 dni), anuluje się samoczynnie. Nikt nie będzie "ścigał cię o zapłatę".

Dlaczego za większość Kursów nie mogę płacić za pomocą SMS?
Płatność poprzez SMS podlegają licznym ograniczeniom utrudniającym ich wykorzystanie do rozliczeń z użytkownikami platformy.

Co zawiera znajdujący się w lewym menu blok "nadchodzące terminy"?
W tym bloku użytkownik platformy może wpisywać i planować istotnie dla siebie wydarzenia. Każdy użytkownik widzi tylko swoje terminy.

Pracowałem na platformie. Nagle padły baterie. Po ponownym włączeniu kompa i próbie zalogowanie widzę komunikat jak na rys. poniżej. Co robić? Jak kontynuować naukę?


przerwanie sesji powtórne logowanie

Po pierwsze nie przejmuj się. Komunikat oznacza, że poprzedniej sesji nie zamknąłeś poprawnie na serwerze. W opisywanym przypadku jeszcze raz wpisz login i hasło. Stara sesja zostanie zerwana i będziesz mógł zacząć naukę od nowa.






Zabezpieczenie platformy:


Platforma uniemożliwia jednoczesne pobieranie dwóch plików przez tego samego uczestnika, ponieważ jest to bezcelowe (nie można wszak oglądać dwóch filmów jednocześnie). Przy próbie pobrania filmu w czasie gdy wcześniejsze pobieranie nie zakończyło się zobaczysz czarny prostokąt. Ponowne pobranie drugiego filmu możliwe będzie po odświeżeniu strony. Uwaga: oprogramowanie wielu tzw. kafejek internetowych prowadzi działania quazi hackerskie uruchamiając wielokrotne, jednoczesne pobierania tego samego pliku. Zgodnie z regulaminem takie działania są również blokowane





Używam Internet Explorer i zamiast filmu widzę czarny prostokąt - z zrobić?


Jeśli jesteś pechowym użytkownikiem przeglądarki Internet Explorer 9 i nie widzisz filmu zamieszczonego obok, odszukaj i kliknij w niej symbol wskazany strzałką na poniższym rysunku. Problem zniknie. Jego przyczyna leżała w tym, że twórcy IE9 zapomnieli dostosować go do poprawnej obsługi znakomitej większości plików flash istniejących w Internecie.


przywracanie poprawnego działania przegladarki Internet Explorer


Format plików wideo:

na Platformie używany jest format Flash video, ponieważ obsługiwany jest on przez ponad 90 % urządzeń na świecie a wtyczkę flash można pobrać ze stron Adobe. Nie stosujemy kodowania tagami <video>, ponieważ nie działają one na wielu przeglądarkach, efekty ich zastosowania mogą być całkowicie nieprzewidywalne i zależne od numeru wersji tak przeglądarki jak i systemu operacyjnego, a ponadto wymagają wgrywania tej samej treści w kilku różnych formatach plików.



Kursy nieruchomości doskonalenie zawodowe ministerstwo infrastruktury listTu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na HelpDesku dotyczącym szkoleń doskonalenia zawodowego Pośredników, Rzeczoznawców, Zarządców nieruchomości >>>





Przepisy dotyczące faktur VAT znajdziesz na dole strony głównej Platformy




VAT. W przypadku posiadania uprawnienia do zwolnienia z VAT należy postępować zgodnie z postanowieniami określonymi w Regulaminie Platformy, gdyż dokonanie zamówienia bez zachowania opisanej tam procedury oznacza, że zamawiający oświadcza iż nie przysługują mu te szczególne warunki zakupu.

Nazwę Sprzedawcy szkolenia znajdziecie Państwo na stronie z opisem reklamowym szkolenia (tej z której składa się zamówienie) - pod opisem każdego ze szkoleń.
Pomiń Ciekawe kursy i aktualności

Ciekawe kursy i aktualności

Pomiń InformacjaPomiń Szkolenia miękkie online...

Szkolenia miękkie online...

Techniki wpływy, umiejętności sprzedażowe, kontakty interpersonalne, komunikacja w biznesie
Pomiń Wyszukiwarka kursów

Wyszukiwarka kursów

Pomiń Kategorie kursówPomiń AktualnościPomiń Prosimy poleć znajomym

Prosimy poleć znajomym


-----