eszkolenia24.pl - Szkolenia przez całą dobę

Kontakty interpersonalne w biznesie (sztuka komunikacji)

W kursach wiele materiałów to sceny "z życia wzięte" odgrywane przez aktorów i komentowane przez ekspertów, psychologów i praktyków handlu. Nowoczesne szkolenia przeznaczone dla pracodawców, kierowników i pracowników działu handlowego, pozwalają szybko i sprawnie podnosić umiejętności sprzedaży i rozwiązywania trudnych sytuacji we współpracy z klientami.

Inwestuj w siebie i swój zespół. To się zwróci !

  • Jak zwiększyć sprzedaż?
  • Jak sprawnie radzić sobie z trudnymi klientami?
  • Kogo i kiedy zatrudnić?
  • Jak spowodować, żeby Twoi klienci nie chodzili do konkurencji?
  • Jak dochować etykiety w interesach?
Odpowiedzi w powyższych kursach - kliknij link z nazwą szkolenia żeby zobaczyć jego opis::


Trailer
Nazwa i link do kursu

Obsługa klientów konfliktowych, rozwiązywanie sporów >>>

Pracując z ludźmi zawsze jesteś narażony na sytuacje konfliktowe.

Czasami spotyka cię nieuzasadniony atak. Czasami zdenerwowanie wywołał inny kolega z Twojej firmy. Czasami Ty sam jesteś przyczyną agresji. Jak tego uniknąć i nie stracić klienta?

Jak załagodzić konflikt bez szwanku dla własnego ego?

Kurs przedstawia rozwiązania sprawdzone w praktyce…


Wystąpienia publiczne, czyli rozmowy z klientem, z szefem i z podwładnym...

Wystąpienia publiczne to często teatr jednego widza, ponieważ wystąpieniem publicznym jest:

  • rozmowa z klientem,
  • rozmowa z szefem,
  • rozmowa z podwładnym,
  • wystąpienie przed wieloosobowym audytorium
  • ...

Sposoby wywierania wpływu na decyzje innych ludzi...

W tym kursie omawiamy teorię wywierania wpływu i pokazywać jej zastosowanie w praktyce. Przykłady będą odniesione do pracy Agentki pośrednictwa obrotu nieruchomościami z jej klientem, ponieważ właśnie ten zawód wykorzystuje całe spektrum sposobów wywierania wpływu i to właśnie na niego często powołuje się twórca teorii - Robert Cialdini

Stres, wypalenie zawodowe, trema i wystąpienia publiczne...

  • Wypalenie zawodowe - Występuje najczęściej w zawodach wymagających intensywnych kontaktów z ludźmi. Zaczyna się bardzo powoli i niezauważalnie, a ujawnia się nagle i z dużą siłą. Często występuje u osób, które wcześniej były pracoholikami. Objawy mają ogromny wpływ na wszystkie aspekty życia człowieka.
  • Stresu - nie unikniesz, więc musisz nauczyć się panować nad nim.
  • Wystąpienie publiczne - nie potrzeba tłumów. Do wystąpienia publicznego i wywołania tremy wystarczy jeden widz (klient, szef, podwładny...)
  • Trema - stan lękowy, który "pomaga" zaprzepaścić nawet najlepsze okazje

Kurs pomoże ci uniknąć, lub wyjść z kłopotów powodowanych przez zły stres, wypalenie zawodowe, i tremę w wystąpieniach publicznych.

trailer w przygotowaniu

Savoir vivre i styl na co dzień i w biznesie...

  • Techniki właściwej komunikacji interpersonalnej
  • Zwiększanie skuteczności autoprezentacji, Kreowanie właściwego wizerunku
  • Zasady savoir vivre w biurze i na spotkaniach biznesowych
  • Słownik pojęć Savoir vivre

Poniżej przykład jednej ze scen w wersji bez komentarza psychologa.



Oprócz kursów e-learningowych polecamy doskonałe podręczniki z zakresu biznesu, ekonomii i psychologii sprzedaży >>>

Kursy tańsze niż książka (i nie trzeba chodzić do księgarni Puszczenie oczka )
Pomiń Ciekawe kursy i aktualności

Ciekawe kursy i aktualności

Pomiń InformacjaPomiń Szkolenia miękkie online...

Szkolenia miękkie online...

Techniki wpływy, umiejętności sprzedażowe, kontakty interpersonalne, komunikacja w biznesie
Pomiń Wyszukiwarka kursów

Wyszukiwarka kursów

Pomiń Kategorie kursówPomiń AktualnościPomiń Prosimy poleć znajomym

Prosimy poleć znajomym


-----