Zażegnywanie sytuacji konfliktowych (nr S6868  - 4 godz.ed.)

Zażegnywanie sytuacji konfliktowych (nr S6868 - 4 godz.ed.)

 


Ten trailer, wyjaśni o czym jest to szkolenie:


Pracując z ludźmi zawsze jesteś narażony na sytuacje konfliktowe.

Czasami spotyka cię nieuzasadniony atak. Czasami zdenerwowanie wywołał inny kolega z Twojej firmy. Czasami Ty sam jesteś przyczyną agresji. Jak tego uniknąć i nie stracić klienta?

Jak załagodzić konflikt bez szwanku dla własnego ego?

Kurs przedstawia rozwiązania sprawdzone w praktyce…

4 godziny edukacyjne


Wersja DEMO >>>



W szkoleniu udział biorą: (w kolejności alfabetycznej)
  • Tomasz Lebiedź,
  • Dorota Salamon
  • Filip Szczepański,
  • Marek Węglarski


Nie ucz się na swoich błędach. Nie wyważaj otwartych drzwi. To kosztowne i zajmuje wiele czasu. Skorzystaj z doświadczeń innych.

Z sytuacjami konfliktogennymi spotykamy się w naszej codziennej pracy:

  • Negocjacje warunków umowy,
  • Zebranie wspólnoty mieszkaniowej,
  • Zaniżona (zdaniem klienta) wycena,
  • itp. itd. -
Zawsze znajdzie się powód do sporu!

W kursie pokażemy:

Jak okiełznać emocje?
Jak zapanować nad sytuacją?
Jak pokierować postępowaniem innych ludzi?




Tematy kursu:
  • Agresywne zachowania klientów
    • Przyczyny powstawania zachowań agresywnych,
    • Sposoby rozładowania agresji,
    • Sposoby zapobiegania zachowaniom agresywnym,
    • Postawa asertywna - jak się nauczyć takich zachowań
  • Typologia postaw klientów
    • Cztery główne typy osobowości,
    • Jak rozpoznać z kim mam do czynienia,
    • Jak właściwie postępować z każdym z różnych typów klientów
    • Jak wykorzystać wiedzę o typologii w celu zwiększenia sprzedaży
  • Opanowanie klientów konfliktowych i roszczeniowych
    • Sprowadzanie problemu do właściwego rozmiaru
Forma kursu:
  • Przykłady scen z życia wzięte,
  • Komentarze specjalisty,
  • Dyskusja o możliwych wariantach działania,
  • Materiały audio-video można odtwarzać wielokrotnie
Przeznaczenie kursu:
  • Kurs przeznaczony jest dla WSZYSTKICH, którzy mają jakikolwiek kontakt z klientami
  • Celem jest:
    • nauczenie rozpoznawania typu klienta z którym mamy do czynienia,
    • poznanie sposobów radzenia sobie z danym typem charakteru,
    • zrozumienie źródeł powstawania stresu i postaw konfliktowych u klientów,
    • nauczenie się reagowania w sytuacjach konfliktowych, oraz
    • wyrobienie postawy pozwalającej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych z zachowaniem własnej godności


Cena netto: 73.20 zł
Cena brutto: 73.20 zł

Kursy mogą nabyć osoby zalogowane w serwisie.
Zaloguj się, a jeśli jeszcze nie masz loginu i hasła możesz teraz założyć konto w portalu eszkolenia24.pl

Od momentu otrzymania płatności ten kurs będzie dostępny przez 15 dni

Uzyskanie dostępu może potrwać od kilku sekund do kilkunastu godzin w zależności od wybranego sposobu płatności.

Kursy DEMO sa bezpłatne. Uzyskanie dostępu wymaga jednak wcześniejszego zalogowania. Udostępnien DEMO nastąpi po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie.

UWAGA: Bezwzględnie dopilnuj, aby ukończyć kurs przed terminem wygaśnięcia dostępu, który będziesz mógł sprawdzić po dokonaniu zakupu w profilu użytkownika w zakładce moje zamówienia. Pracownicy platformy szkoleniowej nie mają żadnej możliwości przedłużania dostępu do kursów, więc ponowne skorzystanie wymagać będzie ponownego zakupienia szkolenia.