Agencja nieruchomości - Praktyka zawodu agenta nieruchomości - komplet - (nr 8001 n - P.))

Agencja nieruchomości - Praktyka zawodu agenta nieruchomości - komplet - (nr 8001 n - P.))

 
Szkolenie daje 3 punkty w szkole Brokerów/Agentów Nieruchomości w kategorii "M - marketing i obsługa klientów"

Kompleksowe przygotowanie do pracy w agencji nieruchomości.

Kurs przeznaczony dla pracowników biur nieruchomości. Wyjaśnia, jak w praktyce kształtować relacje z klientami wyraźnie rozróżniając pracę ze strona popytową i ze stroną podażową.


Ten e-learning przedstawia różne podejścia do pracy z klientami, często popełniane nieświadomie błędy, wskazuje często występujące problemy i prezentuje sposoby ich rozwiązania. Zajęcia oparte są na sytuacjach podpatrzonych w pracy wielu biur nieruchomości i ich agentów. Wszystko, co przedstawiono w scenach z aktorami zdarzyło się naprawdę! Szkolenie przydatne jest również we wdrażaniu nowych pracowników do pracy w biurze nieruchomości.

Łączny czas jaki należy poświęcić na naukę to minimum ok. 12 godzin edukacyjnych. Każda z lekcji trwa od kilku do kilkunastu minut, więc naukę można podzielić na kilka etapów i realizować ją w dogodnych chwilach, ponieważ dostęp do całego kursu otrzymujesz na 31 dni od chwili zaksięgowania płatności.


Kurs parktyka pracy pośrednika agenta nieruchomości
Zajęcia prowadzą:
  • Tomasz Lebiedź - przedsiębiorca i wykładowca akademicki z od 1989 praktykujący zarządzanie firmami handlowymi w tym obrotu nieruchomościami, pośrednik, trener i szkoleniowiec,
  • oraz - Dorota Salamon i Marek Węglarski - odtwarzający sceny z codziennej pracy brokerów nieruchomości

W szkoleniu znajduje się miedzy innymi kilkadziesiąt lekcji audio - video, więc posiadanie głośników lub słuchawek jest niezbędne do skorzystania z zajęć.

Tematyka szkolenia:


Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu:

Zalety i wady typów umów o pośrednictwo. Korzyści dla biura obrotu nieruchomościami i korzyści dla klienta wynikające z umowy na wyłączność. Techniki wpływu na decyzje ludzi wg. Cialdiniego i ich wykorzystanie w praktyce pośrednictwa. Na co zwrócić uwagę negocjując postanowienia umowy pośrednictwa na wyłączność
  • Ćwiczenie - zanim przejdziesz do dalszej części szkolenia o uzyskiwaniu wyłączności

  • Czy warto mieć wyłączność
    • Korzyści i straty wynikające z wyłączności.
    • Jak wyłączność wpłynęła na wyniki ekonomiczne się w mojej firmie?

  • Wady i zalety wyłączności. Kto płaci prowizję.
    • Jakie oferty przyjmować?
    • Kto płaci Pośrednikowi?
    • Ile powinno wynosić wynagrodzenie?
    • Czy 20% prowizji to lichwa?

  • Słuchanie klienta
    • Rozmowa handlowa
    • Ocenianie wypowiedzi klienta
    • Interpretowanie wypowiedzi
    • Czego się wystrzegać
    • Po co klient przychodzi do Pośrednika?

  • Agresja, uległość, asertywność
    • Rachunek zysków i strat
    • Dlaczego nie bywamy asertywni?

  • Obawy, snobizm, pazerność
    • Każdy kij ma trzy końce

  • Wstęp do reguł wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • Procedury, których nie wolno ignorować
    • Warunki potrzebne do osiągnięcia sukcesu
    • Kiedy rozmowa nie ma sensu
    • Wstęp do reguł (autorytet, społeczny dowód słuszności)

  • Reguła sympatii

  • Reguła niedostępności

  • Reguła zaangażowania (w wybór) i konsekwencji (w trzymaniu się tegoż wyboru)

  • Argumenty przemawiające za wyłącznością, czyli dlaczego ci się to opłaca mój drogi kliencie

  • Kwestie "drażliwe"
    • Wyłączność mnie zablokuje
    • Okres wyłączności jest zbyt długi
    • Co będzie jeśli kupi sąsiad / wujek / znajomy z pracy ...
    • Kiedy wręczyć projekt umowy


Praca z klientami popytowymi, czyli zatrzymaj tych co przynoszą pieniądze:

Prezentacja oferty:

  • Sposób reklamy oferty w Internecie i prasie (jakość i treść opisu, zdjęć i filmów),
  • Prezentacja oferty w rozmowie telefonicznej,

Pierwszy kontakt z klientem:

  • Błędy i poprawne zachowanie w rozmowie telefonicznej z klientem,
  • Kontakty e-mail z klientem,
  • Czasy odpowiedzi,
  • Rzetelność informacji

Zrozumienie potrzeb klienta:

  • Sztuka słuchania klienta,
  • Umiejętność zadawania pytań otwartych i zamkniętych pozwalających rozpoznać prawdziwe intencje klienta,

Przygotowanie oferty:

  • Dobranie oferty do zamówienia klienta - na co zwrócić uwagę, a co można "nagiąć"
  • Jak dobór oferty wpływa na pozyskanie zaufania klienta

Prezentacja oferty w terenie:

  • Od czego zacząć rozmowę z klientem,
  • Jak zachowywać się w czasie prezentacji,
  • Jakich zachowań i wypowiedzi unikać !

Prowadzenie klienta:

  • Przekazywanie i prezentacja kolejnych ofert,
  • Pamięć o kliencie i utrzymywanie kontaktu

Negocjacje / mediacje:

  • Rola agenta/pośrednika w czasie negocjacji / mediacji umowy,
  • Sposoby skutecznego "dopinania" transakcji,
  • Czego nie robić, aby nie "położyć" negocjacji,
  • Dokumentowanie negocjacji i finalizacja kontraktu




Problematyka umów o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami:

Istota pośrednictwa - podstawy prawne, czyli kiedy wynagrodzenie pośrednika staje się wymagalne
 
Najczęściej stosowane typy umów o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i ich wpływ na wartość firmy pośrednika?
Wymagania formalne, jakie należy spełnić przy zawieraniu umowy.

  • Znaczenie miejsca zawarcia umowy.
  • Czy każda umowa podlega kontroli UOKiK?
Standardy i warunki umowy o pośrednictwo (wpływ treści umowy na możliwość uzyskania wynagrodzenia)

  • strony umowy, (w tym liczne błędy popełnianie przez Pośredników, gdy umowę podpisuje Pełnomocnik)
  • przedmiot umowy,
  • termin na jaki strony zawierają umowę,
  • wynagrodzenie pośrednika (wysokość, termin i warunki wypłaty),
  • ustalenie terminu wymagalności/zapłaty prowizji,
  • zapisy o odsetkach od nieterminowych płatności,
  • zapisy dotyczące kar umownych (np. za rozwiązanie umowy przed upływem terminu)
Umowa o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, czyli jaki stopień ochrony interesów pośrednika zapewniają poszczególne rodzaje umowy. Przykłady zapisów błędnych i/lub nieprecyzyjnych powodujących utratę prowizji.
  • umowy z klauzulą wyłączności,
  • umowy bez wyłączności,
  • użyteczne klauzule umowne,
  • specjalne klauzule w umowie o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami zabezpieczające interesy pośrednika,
  • rodzaje i zasady zawierania umów o pośrednictwo
  • przeoczenia i błędy w umowach
Prawa i obowiązki pośrednika:
  • w szczególności do czego pośrednik nie powinien się zobowiązywać,
  • Wyłączenie odpowiedzialności Pośrednika (nieuzasadnione pretensje, bądź roszczenia klientów, odpowiedzialność cywilna),
  • odpowiedzialność zawodowa

Za pomocą z życia wziętych przykładów, oraz komentarzy prezentujemy kłopotliwe zapisy utrudniające w praktyce:

  1. Ustalenie wysokości wynagrodzenia,

  2. Oznaczenie terminu w którym należy zapłacić wynagrodzenie,

  3. Ustalenie osób zobowiązanych do wypłaty wynagrodzenia,

  4. Pobranie kar umownych i odsetek za zwłokę,

  5. Ustalenie, czy wynagrodzenie w ogóle się należy,

  6. Umowa na wyłączność (tzw. umowa bezpośrednia) - jak poprawnie zdefiniować na czym polega i do czego zobowiązuje wyłączność

  7. Oraz inne zapisy które nie dość, że nic do umowy nie wnoszą, to w dodatku mogą narazić Pośrednika na konieczność wypłaty odszkodowania.


Cena netto: 199.00 zł
Cena brutto: 199.00 zł

Kursy mogą nabyć osoby zalogowane w serwisie.
Zaloguj się, a jeśli jeszcze nie masz loginu i hasła możesz teraz założyć konto w portalu eszkolenia24.pl

Od momentu otrzymania płatności ten kurs będzie dostępny przez 31 dni

Uzyskanie dostępu może potrwać od kilku sekund do kilkunastu godzin w zależności od wybranego sposobu płatności.

Kursy DEMO sa bezpłatne. Uzyskanie dostępu wymaga jednak wcześniejszego zalogowania. Udostępnien DEMO nastąpi po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie.

UWAGA: Bezwzględnie dopilnuj, aby ukończyć kurs przed terminem wygaśnięcia dostępu, który będziesz mógł sprawdzić po dokonaniu zakupu w profilu użytkownika w zakładce moje zamówienia. Pracownicy platformy szkoleniowej nie mają żadnej możliwości przedłużania dostępu do kursów, więc ponowne skorzystanie wymagać będzie ponownego zakupienia szkolenia.