Jak reklamować się w Internecie - szkolenie elearningowe

Jak reklamować się w Internecie - szkolenie elearningowe

 

Witryna internetowa: własna czy „z gotowca”?



Zalety i wady tych rozwiązań. Jak wybrać informatyka? Na co uważać w umowie z wykonawcą witryny? Jak…

Uwaga: w kursie tymczasowo zamieszczono bonusy -
nagrania fragmentów webinariów:
  • Jak prowadzić skuteczną reklamę w Internecie?
  • Technologie mobilne w nieruchomościach - przyszłość, czy zbędny gadżet?

Wersja DEMO >>>

budowa stron internetowych symenW szkoleniu znajduje się miedzy innymi kilkadziesiąt lekcji audio - video, więc posiadanie głośników, lub słuchawek jest niezbędne do skorzystania z zajęć.

Każda z lekcji trwa od kilku do kilkunastu minut, więc naukę możesz podzielić na kilka etapów i realizować ją w dogodnych chwilach, ponieważ dostęp do całego kursu otrzymujesz na wiele dni od chwili zaksięgowania płatności

Jeśli chcesz wygrać z konkurencją, to:
  • Pamiętaj, że Informatyk nie zna się na specyfice twojej pracy, więc jak mógłby dobrze zaprojektować stronę?
Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:
  • Ty jako Projektant - to wcale nie jest trudne, natomiast jest konieczne !
  • Co to jest konwersja klienta, czyli cel twojej reklamy?
  • Jakie są powody dla których klienci nie kupują usług lub towarów które reklamujesz


Tematyka:



Kto tworzy witrynę internetową, pierwsze decyzje i decydujące wybory

  • Osoby potrzebne do wykonania witryny internetowej
  • Role i zadania Projektanta, Informatyka, Grafika
  • Czym jest projekt strony

Ty jako Projektant - to wcale nie jest trudne, natomiast jest konieczne
!

Pierwsze decyzje prze założeniem strony internetowej:

  • Gdzie umieścić stronę? Serwer współdzielony, czy serwer dedykowany? Nazwa i rejestracja domeny Jak wybrać informatyka i na co zwrócić uwagę w umowie z informatykiem?

Projekt strony www, wymagania dla informatyka

  • zakres umowy - zadania informatyka
  • założenia działania (projekt)
  • możliwość edycji treści strony
  • systemy komunikacji mailingowej z klientami (newslettery) - własne, czy dzierżawione?
  • System przyznawania różnych uprawnień administracyjnych

Słownik pojęć podstawowych, czyli "magiczne słowa, tajemnicze terminy":

  • nie bój się słów: host, hosting, backup, html, meta tagi, adres URL nagłówek i stopka, szablony,"Alt teksty", Mapa witryny,
  • konwersja- cel twojej reklamy! ścieżka konwersji wartość konwersji (opłacalność i efektywność reklamy), Współczynnik odrzuceń,

Pliki graficzne w witrynach internetowych

  • wymagania stawiane informatykowi: niezbędne - obsługiwane - formaty różne sposoby zmniejszania grafiki i ich wpływ na jakość działania witryny

Komunikacja z klientami

  • formularze, które nie są quizem na cierpliwość Twojego klienta

Reklama w Internecie

  • Podstawy organizacji kampanii reklamowej w Internecie
    • słowa kluczowe
    • zależność: słowo kluczowe - treść reklamy - treść strony do której prowadzi reklama
    • ograniczenie terytorialne reklamy
    • wybór strony docelowej reklamy

  • Gdzie można i należy się reklamować
    • Witryna Internetowa firmy,
    • serwisy aukcyjne,
    • porównywarki cenowe,
    • portale ogłoszeniowe
    • linki prowadzące do i wyprowadzające ze strony Internetowej

Miejsce w reklamie płatnej i darmowej

  • Czy sam nie tworzysz własnych konkurentów?

Jak skutecznie zaistnieć w Internecie

  • Kiedy i czy warto korzystać z "gotowców" stron Internetowych
  • Wykorzystanie meta tagów i adresów URL

Kampanie płatne i pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania

  • Planowanie kampanii i jej budżetu
    • Od czego zacząć tworzenie kampanii reklamowej
    • za co płacisz?
    • budżet dzienny
    • maksymalna cena za "słowo kluczowe"
    • równomierne czy przyspieszone wyświetlanie reklam
    • ustalanie godzin wyświetlania reklam,
    • ograniczenia terytorium wyświetlania reklam

Reklamowane treści i hasła, zarządzanie kosztami i monitorowanie efektywności

  • treść i wygląd reklamy w Google
  • wybór adresu URL widniejącego w reklamie, oraz adresu do którego faktycznie odsyła reklama
  • dobór treści eliminującej zbędne koszty (niechciane kliknięcia)
  • "czytelność" miejsca do którego odsyła reklama
  • kampanie i grupy reklamowe sposobem na reklamowanie różnych produktów
  • które pozycje wyświetlania wywołują wejścia na reklamę,
  • znaczenie pozycji w reklamie,
  • właściwe słowa kluczowe,
  • przykład złego słowa kluczowego,
  • śledzenie efektywności reklamy,
  • kontrola kosztów,
  • powody dla których nie ma konwersji (powody dla których klienci nie kupują twoich usług)

Monitorowanie kampanii,

  • "zarabiające" słowa kluczowe,
  • słowa kluczowe generujące zbędne koszty
  • reklama w sieci reklamowej
  • dobre i złe miejsca docelowe,
  • stawki za reklamę w sieci,
  • eliminacja miejsc "zjadających twój budżet"

Stała kontrola Konkurencja nie śpi


Pozycjonowanie
  • Wykorzystanie: grafik, filmów, map witryn, tekstów autorskich blogów, w celu poprawienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania
Cena netto: 84.87 zł
Cena brutto: 84.87 zł

Kursy mogą nabyć osoby zalogowane w serwisie.
Zaloguj się, a jeśli jeszcze nie masz loginu i hasła możesz teraz założyć konto w portalu eszkolenia24.pl

Od momentu otrzymania płatności ten kurs będzie dostępny przez 60 dni

Uzyskanie dostępu może potrwać od kilku sekund do kilkunastu godzin w zależności od wybranego sposobu płatności.

Kursy DEMO sa bezpłatne. Uzyskanie dostępu wymaga jednak wcześniejszego zalogowania. Udostępnien DEMO nastąpi po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie.

UWAGA: Bezwzględnie dopilnuj, aby ukończyć kurs przed terminem wygaśnięcia dostępu, który będziesz mógł sprawdzić po dokonaniu zakupu w profilu użytkownika w zakładce moje zamówienia. Pracownicy platformy szkoleniowej nie mają żadnej możliwości przedłużania dostępu do kursów, więc ponowne skorzystanie wymagać będzie ponownego zakupienia szkolenia.