Agencja nieruchomości - Praca agenta nieruchomości z nabywcami (najemcami) nieruchomości - podstawy pracy w zawodzie

Agencja nieruchomości - Praca agenta nieruchomości z nabywcami (najemcami) nieruchomości - podstawy pracy w zawodzie

 
Darmowe informacje o promocjach i nowościach eszkolenia24.pl

Poświęć 30 sekund na rejestrację i sprecyzowanie... więcej >>>


Materiały pomocnicze do szkoleń wewnętrznych dla agentów nieruchomości:

Część I: Zatrzymaj pieniądze, czyli praca z klientami popytowymi:



Czasem warto spojrzeć na "z boku" na pracę własnych agentów, a wtedy dowiemy się że: "Trudny klient nie istnieje, są TRUDNI Sprzedawcy"

Materiały prezentują "koncentrat" niewłaściwych zachowań agentów, którym częściej zależy na podpisaniu umowy o pośrednictwo niż na faktycznym rozpoznaniu potrzeb klienta. Śledzimy proces obsługi od pierwszego spotkania, aż do finalizacji pokazując i objaśniając błędy popełnianie na każdym etapie. Pamiętaj, że zła praca twoich agentów powoduje, że pieniądze wydane przez ciebie na pozyskanie potencjalnych nabywców "lądują w błocie". My, przyjrzeliśmy się pracy wielu agentów widzianej okiem prawdziwego nabywcy i w tym e-learningu prezentujemy wnioski z tych obserwacji. Wykorzystaj ten kurs do nauki personelu. Z pewnością wielu agentów zobaczy w nich samych siebie (ale nie będą chcieli się do tego przyznać)...

Uwaga: wszystkie zachowania agentów prezentowane w trakcie szkolenia spotkaliśmy naprawdę, będąc prawdziwymi klientami chcącymi kupić, lub wynająć nieruchomości, tak mieszkalne jak i komercyjne. W scenkach, zachowania te przedstawione są jedynie w nieco większym skondensowaniu niż miało to miejsce w rzeczywistości.

W nauczaniu własnych agentów możesz korzystać z komentarzy prowadzących, lub korzystać z materiałów filmowych i dawać do nich swój własny komentarz.


kursy dla agentów nieruchomości
  • Przedstawiamy pracę agenta (brokera) nieruchomości z klientami popytowymi począwszy od pierwszego spotkania, poprzez rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń, aż do zamknięcia procesu poszukiwania nieruchomość.
  • W szkoleniu znajdują się miedzy innymi lekcje audio - video, więc posiadanie głośników, lub słuchawek jest niezbędne do skorzystania z zajęć.
  • Każda z lekcji trwa od kilku do kilkunastu minut, więc naukę możesz podzielić na kilka etapów i realizować ją w dogodnych chwilach.
W szkoleniu biorą udział:
  • Tomasz Lebiedź - przedsiębiorca i wykładowca akademicki z wieloletnią praktyką w zarządzaniu firmami handlowymi w tym obrotu nieruchomościami, trener i szkoleniowiec, oraz aktorzy - Dorota Salamon i Marek Węglarski - odtwarzający sceny z codziennej pracy brokerów nieruchomości w ich kontaktach z klientami popytowymi. Sceny opatrzone są komentarzami prowadzącego.
symen szkolenia nieruchomości Dobra praca pośrednika w obrocie nieruchomościami z klientem, potencjalnym nabywcą lub najemcą nieruchomości ma kluczowe znaczenie dla twojego sukcesu finansowego nawet, jeśli "Kupujący nie płaci prowizji".
W końcu i tak wszystko odbywa się dzięki jego pieniądzom za które dokonuje zakupu.


Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności sprzedażowych agentów (brokerów) nieruchomości


Tematyka:


1. Małe wprowadzenie - czyli o agenta grzechach głównych

Wstęp Zasób


2. Pierwszy kontakt agenta z potencjalnym nabywcą nieruchomości

Pierwsze spotkanie - epizod I Flash Video
Pierwsze spotkanie - epizod I - komentarz Flash Video
Pierwsze spotkanie - epizod II Flash Video
Pierwsze spotkanie - epizod II - komentarz Flash Video

3 Przygotowanie i prezentacja ofert, oraz zrozumienie potrzeb osoby poszukującej nieruchomości

Prezentacja nieruchomości - I Flash Video
Prezentacja nieruchomości - II Flash Video
Prezentacja nieruchomości - III Flash Video
Cenne chwile po wizytacji nieruchomości - Uciekający agent Flash Video
Cenne chwile po wizytacji nieruchomości - uciekający Agent - komentarze Zasób
Cenne chwile po wizytacji nieruchomości - Agent przejmuje inicjatywę Flash Video
Cenne chwile po wizytacji nieruchomości - Agent Aktywny - komentarze Zasób
Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta popytowego Zasób


4. Marnowanie możliwości przeprowadzenia transakcji

Czasami agent / broker / pośrednik sam na własne życzenie potrafi zniechęcić zdecydowanego nabywcę (najemcę) do zawarcia takiej transakcji. Najczęściej dlatego, że nie zauważa, iż proces sprzedaży skończył się w chwili, gdy klient podjął decyzję o zakupie.

Marnowanie możliwości przeprowadzenia transakcji Zasób
Pamiętaj kiedy trzeba skończyć zachwalanie wybranej oferty Flash Video
Nie zasypuj klienta nowymi "cudownymi okazjami". Flash Video
Komentarz ten do "cudownych okazji", chwalenia bez umiaru itp. Flash Video
Zlekceważenie komunikatu "kupuję" (choć trudno w to uwierzyć,...) Flash Video


5 Prowadzenie klienta popytowego

Klient nie kupił pierwszej nieruchomości którą mu pokazał pośrednik? Nie szkodzi. Proces poszukiwania trwa długo, a pośrednik potrafiący utrzymać poprawny kontakt z klientem w końcu odniesie sukces.

Prowadzenie klienta i "wyłączność psychologiczna" Zasób
Wykorzystaj lenistwo klienta - "wyłączność psychologiczna" Flash Video
Pułapki programów CRM. "Uświadamianie klienta" Flash Video

6 Reagowanie na zastrzeżenia nabywcy (najemcy)

Klient, który ma wątpliwości co do oferty, to klient który o niej myśli. A to znaczy, że jest nią zainteresowany. Aby doszło do transakcji musisz "wygrać" z jego wątpliwościami

Reagowanie na zastrzeżenia nabywcy (najemcy) Zasób
Bagatelizowanie zastrzeżeń, to sposób na "położenie pewnego kontraktu"... Flash Video
Wątpliwości nabywcy - Komentarz I Flash Video
Wątpliwości nabywcy - Komentarz II

----

Dzięki temu szkoleniu agenci nieruchomości poznają:

Pierwszy kontakt z klientem:

  • Błędy i poprawne zachowanie w rozmowie z klientem,
  • Kierowanie postępowaniem klienta

Zrozumienie potrzeb klienta:

  • "Kupujący kłamie"
  • Sztuka słuchania i zrozumienia klienta,
  • Umiejętność zadawania pytań otwartych i zamkniętych pozwalających rozpoznać prawdziwe intencje klienta,

Przygotowanie oferty:

  • Dobranie oferty do zamówienia klienta - na co zwrócić uwagę, a co można "nagiąć"
  • Jak dobór oferty wpływa na pozyskanie zaufania klienta

Prezentacja oferty w terenie:

  • Od czego zacząć rozmowę z klientem,
  • Jak zachowywać się w czasie prezentacji,
  • Jakich zachowań i wypowiedzi unikać !

Prowadzenie klienta:

  • Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta,
  • Właściwy dobór kolejnych ofert,
  • Odpowiadania na zastrzeżenia klienta i reagowanie na jego wątpliwości co do zaprezentowanych mu nieruchomości
-----
Agencjom nieruchomości polecamy szkolenia zamknięte w wersji konsultacji indywidualnych >>>

Link do wersji DEMO >>>


Cena netto: 60.27 zł
Cena brutto: 60.27 zł

Kursy mogą nabyć osoby zalogowane w serwisie.
Zaloguj się, a jeśli jeszcze nie masz loginu i hasła możesz teraz założyć konto w portalu eszkolenia24.pl

Od momentu otrzymania płatności ten kurs będzie dostępny przez 5 dni

Uzyskanie dostępu może potrwać od kilku sekund do kilkunastu godzin w zależności od wybranego sposobu płatności.

Kursy DEMO sa bezpłatne. Uzyskanie dostępu wymaga jednak wcześniejszego zalogowania. Udostępnien DEMO nastąpi po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie.

UWAGA: Bezwzględnie dopilnuj, aby ukończyć kurs przed terminem wygaśnięcia dostępu, który będziesz mógł sprawdzić po dokonaniu zakupu w profilu użytkownika w zakładce moje zamówienia. Pracownicy platformy szkoleniowej nie mają żadnej możliwości przedłużania dostępu do kursów, więc ponowne skorzystanie wymagać będzie ponownego zakupienia szkolenia.